Heja Ersättning





 
Gav ersättning sista målet igår och Melker vaknade en enda gång inatt! & det var bara snabbt han åt sen somna han om igen... Från och med nu ska jag göra det till en vana =) 
Försöker fortfarande att lägga han i spjälsängen på kvällen men på natten tar jag över han när han vaknar sen är jag dålig på att lägga tillbaka han :P
 
Fortsätter ju att träna på att laga mat.. göra superlätta middagar. Igår fick mina biffar 10 av 10 av björn! :) 
& det var ju super lätt.. köttfärs med lök i sen bara krama till biffar.. steka dom sen pesto, fetaost och en tomat på och in i ugnen i 10 minuter. Såna rätter gillar jag ;) 
Så tack Linda för tipset :D
 
Jag måste städa här lite nu sen är det dags för mammagruppen på bvc. Första gången så det ska bli spännande. 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0