Helvetesmorgon





 
När Melker vääl sover längre än vanligt så väcker hundarna mig att de vill ut. Kajsa for nästan ut genom fönstret.
Björn var sen och behövde bilen så fick bestämma senare tid med Sjöbbe så nu ska jag ner och hämta bilen där och såklart ringer han att den behövs tankas med. 
Gick ner och slängde skräp , melker på ena armen så satte upp locket på soptunnan också  bara pang blåser locket ner och klämde min arm så jävla ont.
 
Börjar väl regna snart när jag ska hämta bilen igår. Köpte ett paraply men det gick sönder direkt (emma får man lämna tillbaka dåliga paraply?=) ..) 
 
nä en hink kaffe och lite väla så blir man kanske glad igen.
 
  Kommentarer
Postat av: Emma

Klart kan du lämna tillbaks paraplyet ;) har du köpt det hos mig?

Svar: i din affär av en kortklippt glad tjej
ise

2012-09-28 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0