I bjärnum





I fredags så hade jag och Melker myskväll med Emma och Johanna :)  Melker sov hela kvällen och vi andra åt köpemat och prata strunt ;)
 
Björn hade åkt i förväg till huset i bjärnum med 3 vänner så i lördags morse åkte jag och Melker också dit,tog ungefär en timme att köra och fast jag följde gpsen så missa jag en avfart och såklart kom det inga fler avfarter och såklart gallskrek Melker just då med. Men som tur är så Hittar ju gpsen en ny väg blev en liten extra tur bara. 
 
Var så trött när vi kom fram har inte fått sova på hela veckan så det var frukost sen fiske men jag och Björn smet tillbaka och sov i två underbara timmar!
På kvällen åt vi kräftor och de andra spela kort medan jag halvsov i soffan:
Natten var jobbig som vanligt men Björn tog Melker imorse såFick jag sova i två timmar där.Skönt:) Som ni märker handlar det mesta om att få sova nu, jag är en Trött människa:) 
 
Just nu vilar Melker Och Björn ser på film:) 
Jag hade ingen mobil på hela dagen igår så jagVilar och kollar runt. Skönt att bara ta det lugnt!
 
Funderar dock på att lämna nellie här i bjärnum, hon rymde innan
Och stack så klart och rullade sig i bajs. Fräscht!
  Kommentarer
Postat av: jo

haha förlåt men man måste skratta åt nellies hyss haha :) hon gör det inte lättare för dig. jäkla hund :P

2012-09-16 @ 16:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0