I-landsProblem





 
Vart ska man ha alla sina pantburkar? Vart har ni era?
 
Jag gillar inte att panta jag har alltid fullt i händerna ändå och känner mig som en uteliggare. Ican vid mig kan man inte panta på och jag är inte speciellt ofta på maxi så det hinner ju bli hur många flaskor som helst varje gång. 
Men kan inte slänga flaskorna för jag får så dåligt samvete för något får man ju göra för miljön :P
 
Men de är ändå retligt för jag har ingenstans att ha dooom. De tar så mycket plats. 
 
& förförra gången så glömde Björn ta lappen när han pantat. Sist så glömde vi lämna den i kassan när vi betala och vem vet vart den lappen är nu?
De kommer nog hamna i min nystädade garderob. Sen kommer de ligga där till de tar så mycket plats att Björn blir tokig och slänger ner alla i en sopsäck och åker och pantar dom, jag vet ju det. 
  Kommentarer
Postat av: Sussi

Garderoben är bra jag använder Tanjas

2012-09-19 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0