Morning





 
Melker har verkligen hållt oss vakna inatt. Han skriker inte på natten men han gnäller , är hungrig , sparkas, krystar och snackar. Sen på morgonen ler han åt oss och allt är förlåtet ;)
 
Jag är så trött så gick ner med hundarna på innergården. Iklädd en alldeles för stor onepiece , totte som jag sovit i och likblek är man ju. Melker fick följa med i sin pyjamas, inga strumpor men en mössa:)
Jag som sa att jag aldrig skulle se ut som en sleten morsa , undrar vad grannarna tänkte om mig idag haha.
 
Nu, Kaffe ♥
  Kommentarer
Postat av: Mamma

Värdens sötaste slitna mossa kan jag tänka mej. Melker bryr sej nog inte om han har håsor eller ej. Kramis!

2012-09-14 @ 10:05:28
Postat av: Anonym

på morgnarna ser vi väl alla ut som sletna morsor ;) haha

2012-09-14 @ 10:54:01
Postat av: Helena

Bland dem finaste mammorna. Är jag lika snygg som dig gravid och med barn är jag lyckligt lottad. :)

2012-09-14 @ 22:51:53
Postat av: Lillasyster

Det passar dig att vara en sliten mossa är vad de vill säga! Haha nej men faktiskt, du e hur fin som helst :)

2012-09-15 @ 09:14:31
Postat av: Sara

Haha jag tar nog toppen av "slitna morsor" kategorin. Känns så ibland. Man orkar liksom inte, och har inte tid att bry sig så hårt längre. Det får bli som det blir.

2012-09-15 @ 17:10:12
URL: http://mammasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0