Sådärja





Hehe ja då sitter man här 5 timmar senare med kaffe och en nymatad bebis. Det känns så himla smidigt med flaska, längtar till jag ska sluta amma. 
 
jag och Björn har bestämt att åka till väla idag, undrar om han orkar det :P
i så fall har jag nästan bott på väla denna veckan. :)
när jag var där med Björn sist så hittade vi inte bilen sen. jag blandade ihop vart jag hade ställt den dagen innan haha så vi sprang runt en halvtimme och Björn var så trött på mig :P
när jag skulle byta storlek på de 2 byxorna från zara så fanns det inte i beiga så tog gröna men de beiga var favoriter så vill ha dem fast de är lite stora.. Så det sluta med 5 par byxor eftersom jag inte kan lämna tillbaka de jag använt... Fast kanske dumt att spara de beiga om de blir så stora. kan man tumla dom mindre? Beslutsångest..
 
tog fram min vinterjacka igår så är hättan borta? Så nu måste jag gå på hätt jakt på vinden för den är ingenstans i lägenheten :/ störigt om jag måste köpa ny för hättan är borta hade varit typiskt mig.
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0