ShoppingSugen





 
Så sugen på att handla! Jag & Björn ska ut och handla kläder till mig men det kommer alltid något i mellan.
Vill köpa en kavaj.. skor.. fina koftor och tröjor .. Byxor..
Ja man behöver ju allt nu!
Speciellt eftersom man inte har sin gamla storlek längre.
Så känner man lite så att man vill vänta till man är helt tillbaka men frågan är ju när och om man kommer i de gamla kläderna igen.
På måndag så har det gått 6 veckor sen förlossningen så då ska jag börja träna lite :)
Vill få bort den här sladder daller magen!
 
Positivt är ju att man slipper vad ska jag ha på mig ångesten för jag har bara svarta leggings & 3 tröjor som jag kan ha när jag ammar som passar nu. :P Så det är liksom bara att ta det som är rent!
 


 
 
  Kommentarer
Postat av: Sara

Ett tips från mig: Vänta inte med nya kläder tills du är helt tillbaka till din gamla kropp. För det första, du kanske aldrig får tillbaka den gamla. Inte jag i alla fall trots bra mat och träning. Tog mer än ett år förra gången innan jag var i UNGEFÄR samma kropp.

För det andra. Det är grymt deprimerande att alltid se sina gamla kläder i garderoben och veta att man är för stor för dom. Bättre och roligare att se nya kläder som passar bra ;) Eller hur?

2012-09-15 @ 17:13:34
URL: http://mammasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0