Det kan gå snabbt





Igår hände det som inte får hända, Jag tog på Melker hans kläder i hans säng och skulle sträcka mig bak efter hans byxor.
Han kom från rygg till sittandes till ett dyk rakt ner i golvet. Jag blev så rädd.
Jag grät ju mer än honom och ringde Björn helt hysterisk som var hemma på 2 minuter.
Det är inte så högt men det såg så läskigt ut när huvudet kom först.
 
Så man skulle ha honom under uppsikt resten av dagen så det inte blev en hjärnskakning,
så dåligt samvete man får. :( Lille hjärtat.
 
Som tur var gick det ju bra.
Medan Björn var hemma så hann han slå huvudet igen då han slängde sig bakåt när han satt på golvet.
..Han kommer få stenskalle. 
 
Han var hur pigg som helst resten av dagen så vi fick ändå njuta av solen med Lotten.
 
Man får verkligen vara med nu.
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0