Godnatt godnatt





 
Blev en fika hos Louise imorse. 3 kanelbullar tryckte jag i mig. Går sisådär med min shape up kan man väl säga.
Vi tog en promenad runt Raus. Där finns ju en hel del fint men där blåser jätte mycket.
Just nu är det Ramlösa som är drömmen för vår nya bostad ;) 
Men vi är inte riktigt där än.
 
Vi började måla kaklet idag.. En rand runt som är rosa ska bli svart.
Glad att det går framåt!
 
Svårt att måla när Melker är vaken han är liksom överallt och försöker välta krukor och drar i sladdar, han kom (med gåstol) med en ljuslykta av glas i handen innan. Gäller att vara med.
 
Äee. Natti!
 
.. hoppas Louise bebis kommer inatt. så nyfiken är jag! undrar vad det blir :)
 
 
  Kommentarer
Postat av: louise

Ingen bebis i natt heller :((

2013-04-11 @ 09:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0