Spontanare.





Vi håller på att fixa med lägenheten fortfarande. Igår gick det sådär.
Först gick jag milen med Emma & Emma H :)
Sen så ringde Anna & Dala om vi ville komma över så då sa vi att vi åker och beställer alla saker till toaletten sen åker vi dit.
När vi packar in i bilen, Björn spänner fast Melker och jag lägger plånbok och Björns nycklar på marken, packar in vagnen sen kör vi. Smart.
Där låg min plånbok och nycklarna mitt på trottoaren. Kom på det i maxi rondellen och fick panik.
Så klart var de inte kvar när vi kom tillbaka.
Hade glömt mobilen hemma också så sprang upp i lägenheten också var det någon som hade ringt.
De var på besök här i gatan.. hur lycklig blir man då?
 Så jävla snällt. Tog hans namn man får ju skicka blommor eller något som tack.
 
Efter detta hann vi inte åka och beställa saker så vi åkte direkt till Dala så hann barnen leka lite också=)
De är så söta, jätte olika. En liten nätt smidig tjej och vår dunderklump som ligger och flaxar på golvet :)
 
Hade glömt att ta med hans pyjamas (hål i huvudet igår alltså) .. så han fick låna en av Felicia :)
 
När de somnat så åt vi det starkaste jag någongång ätit. chilligryta. Björn kunde inte ens prata alla satt och flåsa :)  Det var gott, men sjukt starkt!
 
Vi åkte hem redan 11 så vi skulle vara pigga idag,  massor vi måste få gjort :) 
 
jj
 
 
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha asså ise. Du är värre än mig ;) det sluta bra iaf.. Se till att skicka de där blommorna nu ;)

2013-04-14 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0