03.45





 
Igår så la jag Melker redan kl 19. Sa till Björn att jag kan lika gärna lägga han tidigt för han vaknar ändå när han går upp på morgonen vare sig vi lagt han kl 19 eller 20.  Björn sa nej han brukar väcka mig innan när han somnar så tidigt..
 
Björn åkte och tränade och jag lyssnade inte på han så jag la han för jag ville pyssla=)
03.45 vaknar han ! trodde jag skulle dö.
Göra mat sen skulle ju inte han sova mer. sen låg han och sparka snacka och viftar med händerna i huvudet så har rivsår i ansiktet. vid 06 fick man ge upp.
 
Tror ni man är människa idag? Knappt.
Såklart var jag uppe längre än vanligt igår med . Somna halv 1.. inte smart:)
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0