Alla hjärtans.





Tittade igenom min gamla blogg häromdagen vad jag skrivit när jag precis träffat Björn.
Hittade några inlägg från när vi precis blivit tillsammans och efter vår första lilla weekend till göteborg :)
 
Ett glas vin i ena handen och en vacker pojke i den andra.
Ja iväg kom vi.
vi hade snurrat färdigt & hittat fram till hotellet vid 17 tiden, inte det finaste hotellet jag varit på men mysigt rum & god frukost så det var absolut godkänt :) Sen hade jag ju det bästa sällskapet.
Vi bara satte våra saker så gick vi till ett litet mysigt ställe & tog lite dricka. Ett två tre glas vin så var man lite lullig på vägen därifrån minsann. Fnittra oss tillbaka till hotellet, Kamma håret, finkläderna på & mina nya ankle boots (supersköna, älska kilklack ). Hamnade efter lite taxiturer i en soffa på en jätte trevlig tapasrestaurang & beställde in så man fick lite av varje! :) Ni vet såna nykära par som inte kan hålla fingrarna i styr , har bara ögon för varandra & hånglar titt som tätt så man suckar & tänker geeeeet a room!! 
Det paret var nog vi den här gången :)  Nöjda efter god mat & ännu mera vin tog vi en taxi tillbaka igen som var helt tyst halva vägen sen helt plötsligt började han dra roliga historier så vi vek oss dubbelt av skratt!
Upp på rummet, finkläderna av & morgonrocken på, Bad & champagne! :)
Sen blev det mer champagne & yatzy i sängen haha :)
 
 
Som ett pussel.
Det är iskallt i hans sovrum, när det är dags att lägga sig så är det snabbt av med kläderna och kura in sig under täcket. "kom ska jag värma dig". vi ligger tättintill tills vi somnat. Jag vaknar av att han frågar vart kärleken är någonstans,  jag är ju här..  vi kramas & somnar om tills han vaknar igen & berättar att jag är för långt bort, jag svarar inte jag kryper bara nära igen & somnar om till en puss på pannan. Nästa gång viskar han, "hoho?" jag svarar ett trött men ärligt - jag tycker om dig.. 
Klockan sju ringer hans alarm & med ett leende säger han att jag varit alldeles för kall på natten, jag säger snällt men bestämt att det är väldigt tidigt.. så håller han om mig, vi pussas & sover ännu lite till. Det var väldigt lite sömn den natten, men mycket kärlek.
 
- Sen gick det fort.. sambo hund bil & barn :)
Jag är så glad att jag hittade min fina Björn.
  Kommentarer
Postat av: Helena.

Och jag minns också dem inläggen, minns själv hur jag nästan blev jag i er kärlek. Du beskriver det så fint. Fina Ise, glad alla hjärtans dag. Hoppas på en fika snart? Puss <3

Svar: Ser nu du frågat om fika ju! Klart när vill du? Nästa vecka?
ise

2013-02-14 @ 18:01:56
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0