Bästa stunden på dagen!





När hundarna varit ute, Melker ätit och man kan sitta i lugn & ro och dricka kaffe äta och gå igenom sin blogglista ;)
Melker sitter och leker med sina leksaker (& hundens) så han går det ingen nöd på =)
 
Han är mycket bättre idag, så himla skönt! :) Värre med pappa han var såå dålig när han gick till jobbet.. världens värsta förkylning. så ynklig var han.. karlar ;) 
 
Idag ska vi vika massor av tvätt sen ska vi träffa lillasyster  
Så avundsjuk på henne för hon är så duktig och har börjat plugga. jag vill så gärna!
Jag har letat kväll efter kväll efter något som jag verkligen skulle vilja läsa till men jag hittar ingenting.
Är det möjligt att inte vara intresserad av någonting? Jag tycker ingenting är roligt. Jo, Jag tycker om att vara hemma:) Jag är så sjukt hemmakär.
Att vara Hemmafru är ju som gjort för mig.. Björn får skärpa sig och tjäna mera pengar ;) 
 
Sen om jag ska söka något random jobb istället men hur ska jag klara en intervju?
Blir så blyg och jag har aldrig ens varit på en.. när jag började på Maxi var det kris en dag så de ringde mig om jag ville jobba... så jag bara åkte dit, var 16 snart 10 år sen! ) och jag kommer ihåg att jag jobbade typ 7 timmar och tog ingen rast för jag hade ingen aning om vart jag skulle gå eller vem jag skulle fråga hehe=) 
 
Får bryta bråket här nu Melker & Kajsa har dragkamp om en pipande tupp... Man kan undra om de blir riktigt bra vänner när de blir stora eller riktigt bråkiga för de ska vara vid varandra nu hela tiden:)
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0