Gnällig onge dag 2





 
Inte mycket gjort här hemma. Kan den där tanden som jag tror spökar dyka upp snart?
Björn var precis hemma på lunch då blev han ju lite glad en liten stund i alla fall.
 
Vi kom ut på promenad igår , 3 timmar och Melker sov hela tiden.
Gick genom stan till söder, in och säga hej till mamma på salongen sen vidare in på Oj där jag var nästan en hel timme för jag sprang på Sandy. 
 
Orkar inte gå någon långprommis idag=) Ont i ryggen efter att ha haft han i selen igår..
 
Funderar på ny hårfärg. Ångrat mig vill inte ha det rött tror jag.
Beställt tid hos Pauline på tisdag. lite tid att tänka.
 
tillbaka till gnällpellen
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0