Hett hett





vincent blev glad för presenten igår. En låda full med enkronor:)
köpte så klart en liten present till Vintra med ett godis läppglans. 10 kr och hon älska det :) Perfa!
 
när det var fika så hällde jag upp kaffe lyfter koppen och pang så gick handtaget av!!
fylld kopp över tröja och byxor... Hett hett! 
Men det känns inget idag hade tur.
 
skulle kollat på när Lottens kille spelar fotboll idag men jag var så himla trött. Nätterna är hemska nu
och drack 3 glas vin där igår det hjälpte inte:)
somnade vid 1 sen började cirkusen vid 4a som vanligt. hört förut att ingen är så trött som en småbarns förälder och jag tror på  det :) 
 
Besök ikväll. Tror jag. Deras pojke verkade vara lite dålig såg jag på fb... Inga fler sjukdomar tack!
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0