Lugg





 
Trivs! ska bara få rätt på färgen också. =) 
Mamma slipper för min kusin Pauline ska hjälpa mig :) 
Ni förstår jag har en väldigt skönhets (ytlig?) intresserad släkt.
Mamma är som sagt frissa och det är kusin Tanja med och snart även Pauline, Syrran är nagelterapeut och en moster har eget spa med alla möjliga behandlar..(www.spacosmetiqua.se)
Jag och Linda gör ju också hårförlängningar som lite hobby. :) Sen så om man vill ha snygga fötter så kan man gå till mammas kille som är fotvårdare.
Sen finns de ju de som inte jobbar med något skönhets baserat men springer och färgar klipper och fixar håret varannan vecka (jag & sandy).. 
 
Men det är skoj :-)
 
Skulle man önska något mer skulle det vara att någon öppnar ett solarium. Jag solar aldrig. Men skulle behöva!
 
  Kommentarer
Postat av: Dina

Haha! Fast mamma har ju solarie på SPA:t med ;)

2013-02-08 @ 17:10:46
URL: http://walfridsson.wordpress.com/
Postat av: Jo

Gud vad snyggt de blev!! :)

2013-02-09 @ 12:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0