Morning..





 
Vi somnade alldeles för sent igår. Förstår inte hur Björn pallar sova så lite så dåligt sen gå och jobba..
Jag är svintrött och jag behöver bara ta mig upp ur sängen :P Melker låter ju som ett tåg när han sover.
 
Min förkyning har blivit värre nu såklart. Min gosse är bra på att smitta folk.
På vårt senaste släktkalas fick 12 stycken kräksjukan.. Melker hade varit frisk långt mer än 2 dygn så jag trodde det var lugnt men nej :)
 
Lite frukost nu sen får se om vi pallrar oss ut en runda med vagnen nu när det inte blåser så längre:)
 
Igår sa Björn att han verkligen är sugen på att flytta nu, att vi ska börja söka nytt... som MuSiK i mina öron haha!
Fast jag har letat nytt ett bra tag men vi har ju inga dagar på helsingborgshem annars har där varit massor av radhus. Ska vi hitta lägenhet ska där helst vara uteplats och parkering så det är ju inte superlätt.
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0