Presenter





Blev en fika hos mamma med syrrorna idag. :)
Annars har jag bara handlat och försökt få en kinkig bebis gladare.
Dagarna går så himla fort. Vi brukar vara hemma så att jag gör lunch till Björn så han hinner se Melker lite mer. Ska vi iväg så blir det oftast vid 1. Sen slutar Björn 5 då brukar vi vara hemma så vi äter allihop innan han ska iväg igen.
Fast det är ju inte alltid såhär men ganska ofta ändå. Imorgon ska vi dock på tropikariet på förmiddagen:)
 
När Björn kom hem från jobbet hade han med sig en ipad mini som han vunnit  :) också fick jag brev att min iphone5 kommit med posten :D nästan som julafton!
 
Precis lagt M så nu ska jag bara springa och ge napp ett par gånger sen ska det pysslas:) just nu är det lera som gäller.
 
 
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0