Pyssel





Vi är hemma och pysslar idag:)
Melker har inte alls varit på humör men man får muta med majskrokar så får man lite tid:)
 
 
Vi var på 6 månaders kontroll i förmiddags.. 9 kg & 69,5 cm =)
Hon frågade vad han åt så sa jag att han åt riktig mat lunch och kvällsmat sen sa hon att nästa gång vi ses (om 1 månad) så skriver vi äter riktigt eller normalt eller vad hon sa?
Är det 7 månader de ska äta bara vanlig mat? Glömde fråga henne sen. Har ju fått såna böcker men giter inte läsa genom hela nu..
 
Björn har fullt upp idag han var bara hemma om en halvtimme sen kommer han hem vid 22 tror jag. Han visste inte när han skulle vara hemma så han missade min goda fiskgratäng. (första gången jag gjorde egen :D) gott blev det också. Men så länge han kommer hem så vi hjälps åt med hundarna gör det ingenting. Umgås kan vi göra på helgen ;)
Ne nu ska Melker få gröt innan det är läggdags!:)
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så söööt han är, guldklimpen. :)

2013-02-11 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0