Redan söndag kväll.





Det blev middag med en annan familj igår. :) trevligt!
 
trevligast av allt var att Björn spontant tog natten så jag sov till 8 :)
7 Timmar i sträck!
 
sen idag ville Melkers farmor att han skulle stanna och sova där efter vi fikat för hon ska på semester 2 veckor sen . han har varit så mysig idag ville knappt lämna honom men vi var ändå där och pussa och natta honom:)
så jag får sova en hel natt till. 
 
Vi körde långdyk på babysimmet idag , man säger dyk , trycker ner honom och skjuter iväg så tar den andra emot och lyfter upp. Såg man han spralla sig framåt under ytan, häftigt :)
 
så roligt nu när vi kom hem diskuterar Björn och jag hur vi börjat äta bättre och verkligen hylla oss själva Hur himla duktiga och sunda vi är. Samtidigt som vi säger det står vi och gör chips och dippa och vi åt pizza efter simmet. Jag åt en hel pizza. hehe men ja vi står och ljuger så vi tror oss själva!
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0