Storstädning





 
igår var jag och köpte en gåstol till Melker och han älskar den! :-)
Han kommer knappt fram eller bak så han har att träna på.
Vi var hemma alla tre hela dagen annars igår. Åt tacos och såg mello. Jag gillar Gina & Danny:)
På kvällen så synda vi med hemmakväll godis och cola. så gott. När man är dunder förkyld får man :) 
 
Idag fick vi ju avboka vårt babysim sen skulle vi äta brunch med en annan familj som också går där så det var synd.
Istället blev det storstädning och tvättning. Inte så skoj men skönt nu efteråt :) 
 
Speciellt att ha allt tvättat nu. Skojar inte att det var nästan hela garderoben vi tvättade.. Fast det går ju faktiskt fortare i tvättrum än när man tvättar hemma. synd bara att hälften fortfarande var blött när min tid var slut så fick hänga upp det här uppe ändå. Helt annorlunda tvättschema här, man kan t.ex skriva från 11.00 och ha hela dagen.
så nu skrev jag upp oss flera söndagar fram till 16. Båda måste vara hemma för det är 5 trappor ner..
Nu när jag hade ett par maskiner kvar åkte Björn iväg och Melker tyckte inte alls om att sitta i tvättstugan och jag tyckte inte alls om att bära honom och hans stol fram och tillbaka :P
 
Vet inte vad jag ska göra mer är så rastlös.. Melker sover. 
Får väl gå och nalla på det där godiset som blev över :-)
 
Gåstol fick ersätta gungan som är bakom på den här bilden så den
är nu uppe på vinden! :)  
 
 
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0