Tropikariet





som Melker tyckte om tropikariet :) trodde inte han skulle reagera så mycket men han skrattade och vifta åt djuren   Sen blev han rädd så hela han hoppade till när en apa kom för nära :) han var väldigt förtjust när vi kom till hajarna men det är klart när det är alldeles blått och fiskar i olika färger som simmar runt :) det var jätte mysigt att hänga med mamma lindà och barnen:)
Styrkepass också att gå där så länge med han i bärselen.. Han är ju supertung.
när jag kommit hem sen så skulle jag gå ut med hundarna lite snabbt och lätt så satte han i selen igen och gick ut. Bara det att när jag kom tillbaka så fungerade inte portkoden. finns en nyckel till porten också och det är samma som tvätt nyckeln så den tog jag ju av från Björns nyckelknippa och la i en låda i köket. 
Jaha tänkte jag hur gör man nu. Knackade på en ruta men klockan var ju typ 2 det är ju ingen hemma då. Tur som jag hade kom det en granne efter 5 minuter men han hade inte heller sin nyckel den hade han gett till någon men han ringde och fick ifatt den personen med nyckeln så fick jag stå och vänta när han hämtade den.
tur han kom ändå annars kunde man ju stått där i timmar. 
 
Knackade på hos de som har "hand" om huset och de var inte jätte intresserade. "Det är ju tvättnyckeln du kommer in med du har väl den, får man ju ha med sig den Om man ska gå!"
tänkte de fattar jag väl när jag precis varit utelåst men alla har ju inte vars en tvätt nyckel det brukar ju vara en per familj? vi får hålla koll  sa hon och stängde dörren. 
Blir så irriterad på attityden. jag skrev en lapp själv så ingen annan  blir utelåst det är ju svin kallt ute. 
 
Hanns med en kvällsfika på Mezo med Emma och Johanna också:) hemma i precis lagom tid att nanna honom.
 
nu ska jag också Nanna:)
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0