Hurraaa hurraa!





Varit på överaskningsfest för min mormor som fyller 75:) vi har en stor släkt men det är roligt att alla ändå samlas 
så ofta:) sprang 6 km imorse så jag skulle kunna frossa god mat med gott samvete och det har jag gjort. 
 
Björn och Kim (kusin) åkte tidigare till deras lagfest så det är bara jag och Melker som åkte hem. M piggnade till nu  när vi gick från bilen så han fick ligga bredvid  mig i sängen då slocknade han direkt:)
 
Imorgon är första gången på babysim , spännande! Vi missade ju förra gången för vi blev sjuka.. Slog mig dock nu ikväll att jag inte vet om jag har någon bikini? Jobbigt läge annars. Jobbigt att visa sig i bikini första gången efter graviditeten också ;)
 
Nej nu ska jag äntligen sova:)
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0