i brist på annat





 
 
i brist på annat började jag fiffla med bloggen innan idag. Ångrar mig nu såklart! Men men.
Nu börjar det bli lite tråkigt att bara gå hemma i lägenheten.
Melker är fortfarande jätte dålig så frågan är om jag vågar mig ut imorgon..
Skulle vilja åka och köpa en gåstol till Melker i alla fall. Mamma hade varit snäll och köpt en overall till honom också som jag vill hämta. :) Hoppas han är piggare imorgon.
 
 
Inget skoj att Gå hemma och ha ångest för man inte kan tvätta. Högen är stor nu.. hittar inte nyckeln till tvättrummet i källaren.
Varför ska saker alltid gå sönder när det är som mest olämpligt ?
 
Björn kom bara snabbt hem om innan träningen så jag fick ringa Lotten så man fick prata med någon i alla fall haha :) Melker är rolig men det kan vara ganska skönt när någon svarar när man pratar ;)
 
Igår när vi åkte till doktorn så sa Björn
"Fan va snygg du är! Vad har du gjort?"
- jag har bara sminkat mig?
"jahaa ja det va inte igår!"
 
haha shysst men man blir ju försoffad när man bara är hemma:)
Kom den där sletna morsan fram igen som man aldrig skulle bli ;)
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Dina

Vet du vad jag gjort? jag har skaffat en extra blogg (jättelätt på blogg.se ju), som bara är en "testblogg", där jag gör alla ändringar för att testa och sen NÄR det väl blir bra, så kopierar jag bara över till den riktiga bloggen! (ett hett tips;) )

Och sen är du ju alltid snygg! Du har tur som ändå har ett fejs även om du är osminkad. Själv är man så ljus så man har ju varken färg på ögonbryn, läppar och knappt ögonfransar. Blir som ett tomt pappersark förutom bleka tatueringar som ska föreställa bryn och så röda ärr efter finnar. Ingen Hot mama här inte! ;)

Svar: det var ju väldigt smart faktiskt! :) synd man inte kom på det själv! haha bättre hela huvudet är ljust än bara blek hy som jag har=)
ise

2013-01-31 @ 22:31:32
URL: http://walfridsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0