Lyckat dop!





 
Åh skönt att allt gick så bra. & skönt det är över haha ;)
 
Dukningen fixade vi lördagmorgon sen hem snabbt för att byta om till Kyrkan. Dopet gick ändå fort fast det var 3 barn som döptes. Avslutningen var att Jay och Attila skulle sjunga och det var ju toppen :) Uppskattades av de andra familjerna också hehe =)
 
Sen fortsatte de att spela i lokalen efteråt när alla tagit av buffen. Maten gick åt som bara den så det måste varit gott. Lite dricka mingel och presenter på det sen höll gudfar Sandis tal och han med Jeppe spelade och sjöng Kent - utan dina andetag för oss :) Jätte roligt.
Sen tackade jag alla för presenterna och att de kom med helium röst ;)
Jag hade ju beställt så fina ballonger, så glömde jag ta kort på dom. Olika Blåa och vita med hjärtan som stod i två torn eller vad man ska säga. Fint pynt och kul för barnen också att leka med sen.   
 
När kvällen kom så åkte de flesta barn till barnvakter och de vuxna firade vidare. Väääldigt Mycket skrålande till Sandis gitarr haha :) jag är super nöjd med kvällen . Känns som alla var nöjda med dagen! =)
 
Man var ju smart också, jag frågade staaf efter några (många) öl om han kunde hjälpa till med städningen dagen efter och Björn hade frågat Thiman så dagen efter hade de liksom inget val haha :)  "va man lovar på fyllan asså.."
Klockan 9 så dagen efter så tog vi 4a en taxi ut och städade så det gick snabbt ändå :)
 
Jag själv hann inte ta foto så det kommer väl trilla in lite allt eftersom ;)
 
Det enda folk kanske blev besvikna på var att alla tydligen trott det skulle vara bröllop. Speciellt när jag kom i vit klänning. Men varför skulle man inte berätta det då får man ju inga presenter?? Då känner ni inte mig! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0