Min underbaring





Lilla bobo är så himla förkyld stackarn. Han sover bredvid mig nu och det hostas och snörvlas.. Björn sover på soffan för här lär det inte bli mycket sömn. Hoppas han inte får det där RS viruset.
Glömde ju skriva innan hur duktig han var i kyrkan, inget gnäll han pratade och när han hängde över dopfontänen sprattlade han som att han ville i och bada :)
Får så dåligt samvete när han blir förkyld om det är jag som klätt han för dåligt.
Vi har ju då bara varit hemma idag och får nog bli hemma imorgon med.. Idag hade jag och städa och massor att packa upp sen helgen sen ikväll kom tjejerna hit på fika så denna dagen gick så himla fort. Dagarna har en tendens att göra det nu när man inte jobbar. :)

Godnatt nu så man orkar nattpasset.


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0