Så var det de här med håret igen





När man börjar ändra hårfärg tar det ju hundra år till man får det som man tänkt sig.
nu har jag färgat det 2 gånger så nu närmar det sig:) 
tog lång tid innan jag mamma och han som säljer färgerna till henne (han kom förbi precis då) kom fram till hur jag skulle få det rödare. Försäljaren tyckte absolut att jag skulle vänta för jag har precis färgat det men jag förklarade att jag inte har den tiden för jag ska ha dop nästa vecka för 65 pers:) jätte sent dop han är nästan halvåret då och just nu väger han 8,5 kg haha :) tur man inte håller själv.
 
 
nu ikväll skulle jag ut och springa för man vill komma igång igen efter vi haft kräksjukan allihop men Björn tränar ju i 3 timmar och snart är det för sent.. Sen är det helg då kommer de inte bli av förren söndag. 
 
imorgon ska jag och Lotten till Väla, dags att kolla kläder till dopet:) 
på lördag börjar vi planeringen,en vecka innan alltid ute i så god tid!
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0