Tiden går fort när man...





Fyfan verkar som att halva släkten fått influensan efter överrasknings festen för mormor... Björns mamma är också dålig och Johanna. Den sprids som attan tur man haft det så man inte blir sjuk på dopet i alla fall.. Men det skulle ju vara trevligt om där är några friska gäster som kommer också ;)

Vi träffade prästen idag. 3 stycken ska döpas samtidigt.. Och prästen pratade om psalm efter psalm som ska läsas och sjungas och dittan och datten. Trodde hon skojade förstår inte hur mycket hon skulle hinns ha med.. Ärligt talat så kommer det vara skit tråkigt i kyrkan.
Precis så jag inte vill ha det jag vill ju ha ett kort fint dop där bara Melker döps så det blir personligt. Men nej. tyvärr folks förbered er på ett långt kyrkligt besök.

Föresten så har jag och Björn 2 år idag. Känns som 10. Jag har fått massage det får man tacka för. Annars har vi inte firat. Får hålla på med firande och sånt efter dopet ;)

  Kommentarer
Postat av: Lotten

Då får man ju hoppas ni har starka Gudföräldrar!

2013-01-22 @ 18:13:32
URL: http://lottenss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0