Inte fullt så charmig idag.





 
Vi var 4a stycken tjejer som åt mat drack vin och snackade strunt igår :) jätte roligt!
Vi trivdes så bra hemma så det blev en sen utgång så var inte hemma förrens halv 5!
Jag är typ aldrig ute nu men de gånger de händer så brukar jag vara hemma innan 3. 
 
Jag sov på soffan och vid 9 väckte Björn mig så hade han gjort frukost:) 
babysim och pizza på det sen sov hela familjen gott.
 
men efter det så måste Melker vaknat på fel sida, helt omöjlig. 
Gnällde så man höll på att slita av sig håret.
Han avslutar sin kväll med att peta mig i ögat så hårt så jag bara skrek.
nu några timmar senare är ögat rött , det rinner och gör ont. Jätte obehagligt det känns som jag har grus
i det. 
 
hoppas verkligen det är bra igen imorgon. Melker får jätte gärna vakna på rätt sida också. 
 
 
 
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Ise! Hur är det med ditt öga?
Hoppas du blivit bättre!
Detsamma hände mig när Filip var liten, då visa de sig att jag hade fått sår på hinnan, så fick ha lapp för ögat någon dag.. Tänkte mest med det säga att du kanske ska kolla upp de om det inte blivit bättre..

Kram

Svar: Ja det blev nog en liten skadaför det gjorde jätte ont dagen efter med men det är bättre nu:)
ise

2013-03-11 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0