Mar. 05, 2013





Älska vårsolen som hälsar på:)
Igår gick jag och Anna ner med vagnarna i hamnen och åt vars en macka . Barnen sov och som vi mös när man insåg att man ska vara hemma en hel sommar. Utan att vara gravid:)

Efteråt gick vi till öppna förskolan och lekte. Bara jag där som inte tillhör capio.. förstår inte om det är för alla eller inte egentligen? Hon påpekade ett par gånger att jag och melker inte tillhörde så jag började undra?

Idag började vi med babysim bara jag och Melker :) han tycker det är så skoj!
Så var det bra för han var så trött efteråt när jag skulle till salongen och färga håret . Det är fortfarande under process vi ska färga igen på torsdag:)

Sen nu ikväll kom Staaf och Caroline för det var fotboll på tv.. Men sällskapet var ju trevligt i alla fall. Så trött nu ögonen snurrar..... Natti!

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0