Poledance!





Blev förvånad idag på mammagruppen hur de andra barnen kunde röra sig!
Åla över hela golvet och någon gick med gåvagn.. Melker sitter liksom där man sätter han:)
Ser ju så roligt ut när man lägger han på mage han sprattlar som en fisk på land. Det dröjer nog ett tag till för honom ;)
MEN. Melker kan dansa Poledance, kan de andra barnen det!?!
 
 
Klockan är inte elva ännu och mina ögon går i kors. B är ute och äter med vänner så jag kan lika gärna sova tidigt:)  Vill inte sova själv förstås... Tar nog över lillen till mig direkt. :-)
Lite mer foto från idag.. förlåt för mycket bebisbilder men jag kan inte låta bli ♥..  
 
  Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söt han är!

Hur lyckades du hitta en mammagrupp?
Jag har problem med att göra det och känner att jag behöver komma ut och träffa folk innan det blir troll av mig.

2013-03-17 @ 10:04:13
URL: http://mommyusagi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0