💕





Melker hade feber när han vaknade igår. Han var helt utslagen i soffan hela dagen, det var första gången han var sjuk nu när han är lite äldre. Jag låg bredvid honom nästan hela tiden när jag inte gjorde pannkakor för att han skulle få i sig något. Inte ville han äta de, inte macka jordgubbskräm eller något annat heller för den delen.


Idag mådde han lite bättre så det var skönt. Uppe och lekte lite sen kröp han upp i soffan och vila emellanåt. Han har varit så mammig och vill ha mig i soffan när han vilar men det är man ju så gärna.

Då han sov en hel del så har jag fått målat fönstret i köket helt färdigt och grundat ett annat. Det gör stor skillnad när bruna karmar blir vita.

Vi skulle haft lite folk över ikväll men det ställdes klart in, istället bjöd Björn mig på mat sen ett glas vin eller två medan vi kollat boende till resan. Mysig fredag utan tv och utan onyttigheter (utom vinet)

Imorgon ska vi till Skansen och spendera natten bara jag och Björn. 
Massage och Middag sen sova en hel natt, låter inte dumt alls. :) 

Hoppas Melker är ännu lite bättre eller frisk också så han inte tycker det är jobbigt att vara utan sin mamma..














  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0