Äsch





Jag kunde inte hålla mig så jag började måla fönsterna nere också. 
Har grundat sen målat 2 gånger får se imorgon om det behövs en gång till.

Sen blir det nästa fönster och altandörren 




Björn hade haft det bra i London och nu när han är hemma är det verkligen dags att ta tag i resan. Göra listor och kolla upp vad vi behöver köpa till Melker så det inte blir att allt ska fixas i sista minuten som vi Annars är bra på.. 

Melker vaknade halv 5 imorse och sparkade upp Björn så de somnade tidigt ikväll ;). Ja det stämmer, Björn gick upp för jag vaknade inte ens. När hans alarm ringde hörde jag inte ens den. Trött mamma. 
  Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint! Vilken skillnad!

2013-11-02 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0