Förkylningsastma





Min lilla Bobo är sjuk igen och var vaken så gott som hela natten till idag.. Synd om honom. Inte varit med om en sån natt sen han var spädbarn och knappt då ens. Fick visha gunga och trösta hela natten. 
Lämnade han till sin farmor imorse och när det var dags att hämta igen var klockan närmre 20.30 så det blev bara hej och godnatt. 

Jag vill ju inte gärna lämna bort honom när han är sjuk. Jag vill ju ta hand om honom själv!
Imorgon börjar jag 14 så jag får gosa innan jobb i alla fall. 

Nu sover han i alla fall så det är bra. Jag ligger också nerbäddad är helt färdig. 
Björn ska ta natten om han vaknar sen, känner att jag måste få sova.

Så nattinatti





  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0