Redan torsdag





Härlig morgon!
Jag kunde ta ett tåg senare än vanligt så jag kunde gå upp med Björn och Melker :) så roligt och äta frukost ihop och sen va med och lämna på dagis. Jag hinner det alldeles för sällan. 

Imorgon ska jag plugga hemifrån så då ska jag hämta Melker tidigt och bara umgås 😊 

Sen är det jobbhelg igen. Det går så himla fort. 

Förhoppningsvis ska min redovisningsgrupp få mycket gjort idag för då blir det lugnare nästa vecka. :) 

Äe om man skulle ringa maxi och få lite klarhet gällande semesterdagar. 
Någon som vet hur det fungerar efter man varit mammaledig?
Sen stod det att jag kan ha 3 veckor i sommar de kan ju inte stämma när jag inte jobbat?




  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0