Självdisciplin





Imorse var det inte långt ifrån att jag stannade i sängen. Visste om att vi skulle få ut hemtentan så tog mig till halmstad ändå. 
Vi Fick både denna hemtentan som är om texten i samhället och en annan, textanalys och båda ska vara inne nästa fredag 🙈
Hinner tyvärr inte börja före måndag då vi har 2 stora redovisningar denna veckan. I helgen ska jag och Björn på 50-års galej i Båstad där vi stannar över på hotellet, vi känner typ bara han som fyller år men det ska bli roligt. :) 
Så jag får bita i det sura och plugga ihjäl mig nästa vecka. 
Jätte back med kurslitteraturen också.. Men den tiden den sorgen eller något :-)

Nu är jag snart i Helsingborg. Hann precis med tåget, sprang som en galning. Tur jag sprang med Paro, en i klassen, kunde ju inte bara ge upp och slänga mig flåsandes på marken (som jag egentligen ville) när han var bredvid. 

Hinner man vara i solen också 😊


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0