Tentavecka





.. Började sådär.

Jag åt chips igår (och i förrgår) och det fick jag betala för idag. Magkatarren från hell. Melker har varit på dagis och jag låg i fosterställning tills jag lyckades somna. Vaknade några gånger av det onda men lyckades somna om igen och igen. När jag vaknade hämtade jag plutt på dagis och körde inom Apoteket. Provade även linfrö fil och kex men det var nog omeprazolen som verkade till sist. 

Så resten av veckan får det bli snäll mat ( inget gott) och helt koffeinfritt (hur ska det gå) . Tur man ändå ska plugga ihjäl sig, speciellt nu när jag är en dag back.

Det positiva med denna vecka är att jag både lämnar och hämtar på dagis varje dag 😊 








  Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte klokt så söt han är:) Pussa honom från mormor <3

2014-03-21 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0