Back on track





 
Melker är frisk, jag är utvilad. Humöret är stabilt. 
 
Efter jag och Melker hade gått upp imorse så satt jag med kaffekoppen i tre timmar tills vi somnade om igen. Vi sov i flera timmar. Väldigt behövligt, för oss båda. 
 
Jag har börjat fundera på om jag ska köpa en kamera. Jag tar ju mycket kort men det är ju alltid med mobilen.
Undrar om man hade använt en kamera eller om man fortsatt med mobilen just för det går så snabbt och lätt?
Frågan är då om man ska ha en digitalkamera eller enklare systemkamera. Tål att funderas på.
 
Jag hade kanske behövt en kamera till mitt nya projekt. Det kommer nämligen snart att hända lite saker här på bloggen. Vill inte skriva ut det tills allt är helt klart. men, stay tuned... ;) 


 Morgonfrillan
 



 
 
 
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0