Äsch, ibland får man vara slö.





Melker är inte lika pigg som han brukar vara och han sov en lång middagslur. Han vaknade alldeles för sent. Jag somnade med honom nämligen. Tror förstås att han behövde sova, kan han inte somna nu ikväll så får han lov att vara uppe lite längre. 

Vi gick ut med Kajsa när vi vaknade och hamnade på Ica. Kunde inte motstå frestelsen så jag köpte chips och cola. Ska ha en gottekväll nu när Björn sover borta. ;) Jag väl inte säga att jag är speciellt värd det för jag har inte gjort mycket nytta den här veckan känner jag. Lite städning och handling är väl vad jag åstadkommit. Knappt tvättat, skyllt på att sköljmedlet varit slut. Jag blir så oerhört dysfunktionell när jag inte får sova. Fast just det, jag och Melker har faktiskt sått gräs idag. Det gjorde vi innan vi somnade. Det är ju alltid något. :)

Efter att Melker fått sitt bad ikväll så ville han läsa bok. Jag hittade några som jag lagt undan, kul att bläddra i lite andra böcker än de som alltid ligger framme. Inte så svårt att lista ut vilken han gillade bäst va?








  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0