Familjen snart samlad





Så hände det som inte får hända. Målarfärgen tog slut och affärerna är stängda imorgon. Störigt. 

Så skulle jag göra skohyllan kopparfärgad men då tog den färgen också slut. Jag får köra runt och köpa färg på måndag. Jag hann färga ett vinställ. 


Bara sådär skickade Björn att de var påväg hem så de kommer redan idag :) 
Synd jag inte kommit längre med rummet, hade hoppats på att vara klar med målningen idag och möblera imorgon. Men det blir aldrig som jag tänkt! 

Nu ska det bäddas rent och städas innan de kommer!

Bilder Björn skickat från igår


  Kommentarer
Postat av: Anna

Vart är vinstället ifrån? Superfint.

2015-01-29 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0