Födelsedag






Helgen sprang iväg och skönt är väl det:) Björn har hunnit fylla år och det firades med VM och grill hos syrran med några stycken. Sång fick han där med eftersom han inte ville bli väckt på morgonen 5.30 innan jag skulle till jobbet (konstigt). Så paketen stod på bordet när han vaknade istället. 

Tur Björn blev underhållen av andra igår, jag somnade när jag skulle natta Melker.  En timme senare kommer mitt kusinbarn också in i sängen och vi småprata sen somnade jag igen. 
Vaknade 01 och packade in oss i bilen. 

Idag när jag jobbade så var Melker på barnkalas hos Felicia. Björn hade varit jätte stolt för han var så duktig där. Roligt :) synd jag inte kunde vara där. 

Nu sover jag snart, godnatt! 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0