Hår del 2





Blev en promenad och sen ett stopp på en leka med Sofia och hennes små sötisar imorse. :) alltid roligt att ha någon att hänga med på en lekplats än att vara där själv.

Nu ikväll åkte jag till salongen och skulle fixa till håret lite mer. Det blev att vi färgade över hela håret med en naturfärg för att få övergången lite mjukare. Det blev bra så jag är nöjd:) 

Det var så roligt igår för jag älskar att förändra och färga håret, men min sambo avskyr när jag gör det. Han säger att jag alltid färgar när det är som finast och det blir aldrig till det bättre. Så jag ljög igår och sa vi var med Lillasyster (hon var ju faktiskt med) när jag var och färgade. Min plan var att jag skulle bli så snygg att han blev positivt överraskad, men det gick i baklås för jag trivdes inte alls när jag väl var hemma. Jag visste ju att jag skulle rätta till det så jag skrev ett sms till Björn;
 'inte ett ord om mitt hår, det är inte klart
Så ringde han upp och gapskratta för jag hade hållt det hemligt och jag visste han skulle tycka till. 

Men nu var han också nöjd:) alla glada.
Före:

 Efter:

(Mörk bild, nattar Melker)

  Kommentarer
Postat av: Lotten

Du är hopplös. tur det blev bra till slut. Fick du klippa det lite? Dags för nyårslöfte kanske?

2014-06-25 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0