Inte hänt mycket idag.





Idag har hela dagen gått till pragmatik. Är väl nästan klar. Inte jätte nöjd men jag läser och läser men polletten trillar inte ner. Så jag är glad att jag fått ihop något överhuvudtaget. 

Har inte hört något om tågen inför imorgon så jag antar att det kommer vara fortsatt strejk. Tur det bara är två dagar kvar i skolan :) 

Varit sån ångest att sitta inne idag när det varit så fint väder. Hoppas det är sommarvärme i helgen! Vi åker till Stockholm på fredag och stannar tills söndag. Min första gång där så det ska bli himla skoj! :)  det är bara jag och Björn, plutten ska bo hos sin farmor. 


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0