Åka kommunalt på semestern





Är ni också känsliga när ni hackar lök?
Det är hopplöst ibland, som nu ikväll. Jag grät floder, mascara ner till hakan och det gör ju skitont. Innan jag hackat klart halva så får jag doppa huvudet i vasken. Man kan ju inte hålla på så när man har gäster. Där är ju lök i allt också. Björn brukar sköta det och då kan jag inte ens vara i köket. Ingen som har ngt tips? Utom simglasögon ;) 

Hoppas Björn uppskattar min uppoffring. Klart han ska få hemlagat, det är ju hans födelsevecka:)

Det blev tåg och buss till väla förut. Melker tycker iaf det är skoj att åka kommunalt:)  

Han tycker däremot inte det är kul att gå i affärer... Klubba..kex.. Mutor som gäller. Kan ju inte klandra honom, hur skoj kan det vara att sitta still så länge. Eller springa men inte få röra något. Tur det var en snabbrunda.

När vi gick till tåget så fick han springa åtminstone ❤️









  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0