Ikea





Skulle handla mer målarfärg idag men åkte till fel ställe. Stod som ett frågetecken, visste att vi varit där men glömt att det var spackel vi köpte då.. Vi hade redan varit på ikea och xxl sport så jag kände att det var inte läge att köra runt mer när Melker var lite dålig. 

Jag fick köpt cykelhjälm och bandyklubba med boll till Melker. Det var Björn som tyckte han skulle ha det.  Något Mål fick han inte än. Får se först om han kan hantera klubban utan att använda den som basebollträ och slå ner krukorna eller något. Han fick nämligen inte behålla en dammsugare han fick en gång då han slogs och fäktade runt med röret. 

På ikea köpte jag lite förvaringslådor, en barnmatta och en färgglad stol jag inte kunde motstå. Jätte fin. 


Dock har vi en hängmatta från Thailand vi tänkt ha i hans rum som är i olika färger och jag är tveksam om de färgerna passar ihop med stolens.

När vi gick där på Ikea barn och tittade så var där fina juniorsängar och det börjar bli dags för Melker att byta från spjälsängen, ibland så fastnar han mellan spjälorna och det gör ju ont.
Frågan är vilken man ska ha.. Återigen är frågan om färgerna passar, annars var det fint med sänghimmel.

Eller den här;
Svårt val. 
Kommer bli tufft för oss när vi ska lära Melker att sova i eget rum alltså. Vill inte ens tänka på det! 


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0