Kan undras.





jag är jätte trött. Melker har sovit dåligt hela veckan och nu känns det verkligen. Att det blev sent igår och är sent nu lär ju inte hjälpa heller. (Och att jag ska upp 05 mån-ons) 
jag kan ofta tänka att man inte vet vad trötthet är förrens man är småbarnsföräldrar. Men dem med två barn kanske tänker att jag inte vet vad trötthet är som bara har en liten som rubbar min sömn. Kan man vara tröttare?
 
jag hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men så var Björn och Melker hos min mormor och morfar med halva släkten så jag åkte dit efter jobbet och Björn mötte upp vänner, så var tanken att jag skulle hämta honom när jag körde hem. Kunde inte somna nr jag väl var hemma, ni vet stressen när man känner att man måste. 
 
Imorgon kör vi sista dagen på maxi den här helgen.
Efter det blir det fyra dagars plugg sen är jag ledig en vecka:) önskar jag kunde skriva att jag ska sova då.. ;)
 
men söt är min lille prins som snällt somnar om efter bilturen. 
 
 
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0