Midsommar





Efter en lång, alltså lång dag på jobbet så åkte jag ut till moster där nästan hela släkten var. Där var det 5-kamp med rullebörsrace där mormor sprang så hon vurpa och ni kan ju gissa vem som var (nästan) var bäst på att slå i en spik på minst slag, man är väl händig! ;) Den vann jag på möhippan också. Bengt gjorde nästan som pappan i sunes jul när han ställde sig framför ett ljus och tröjan blev svart innan någon sa till honom att han nästan brann ;) 
Morgan, syrrans kille, sjöng små grodorna så vi andra skulle kunna sjunga efter medan vi dansa runt stången. Jag har en rolig släkt. Min systerson är så söt, 7 år och säger inte pappa till Morgan utan han säger MÅåårgan. Så skånsk..lika kul varje gång. 
 
Idag dag är det fix som gäller! Skà bara ta en kopp kaffe till sen kör jag!
 


 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0