Mitt söta sällskap.





Jag fick börjat måla idag. Den tråkiga biten, pensla vid tak och golv. Får tyvärr göra det en gång till tror jag. 
Kajsa följer efter mig vart jag än går nu när vi är hemma själva. Till och med när jag stod på en stol och målade så hoppade hon också upp på stolen och satt vid mina fötter. 
 

Tur hon inte följde med till Dalarna då hade här varit alldeles för tomt hemma. 
 
 Om något helt annat så pratade jag med min syster häromdagen och hon frågade om jag kom ihåg -jag har så tråkigt, har inget att göra-, den känslan. Hon sa den har man inte haft en enda gång sen man fick barn.
Hon har ju så jävla rätt?!
Aldrig känner man ju så längre! Till och med nu när familjen är bortrest så har jag tusen saker jag borde passa på att göra. Så ni som inte har barn än, har ni tråkigt och inget att göra - NJUT. 
 
 
På tal om att göra, den brickan jag fynda på loppis och färgade, den passade perfekt till Björns whiskeyglas som han fick av mig när han fyllde år. :) 
 


 


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0