Morgonens diskussion





Kan Melker ha totte på dagis?
Klart han kan tyckte jag:) (och så blev det)  

Björn var så snäll idag, tågen gick inte så jag fick ligga kvar i sängen tills frukosten var framdukad. Brukar vara jag som går upp först, han är ju så morgontrött. Inatt gick melkers blöja sönder när jag skulle byta, alltså innehållet trilla ut typ små kulor eller vad det är. Jätte konstigt och inte jätte trevligt att ha det överallt  i sängen. Därför jag fick ligga kvar kanske ;)

Det är mysigt när vi kan äta frukost ihop på morgnarna. Melker har börjat säga nej nej nej när jag sjunger för han ska sjunga imse vimse själv. Sen ska man klappa och jubla efteråt. Söt. 






  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0