Sjuk kille







Melker hade svårt att somna för han är så täppt, till slut hjälptes jag och Björn åt att ge honom astmamedicin och näsdroppar i vår säng och när jag la mig bredvid honom efter det, då kom han till ro. Jobbigt att vara förkyld ju. 

Jag var inte speciellt trött så det blir ju man slösurfar in på allt möjligt. Ville inte gå upp heller om han skulle vakna. Det fick bli en runda på de vanliga sajterna... Tradera, blocket.. och vips halkade jag till och med in på barnvagnar. Pratade med en vän om barnvagnar på midsommar så har jag börjat fungera på vilken vagn vi ska ha nästa gång. Jag gav mig aldrig in i barnvagnsträsket när jag var gravid med Melker för vi köpte en Brio Go av min kusin begagnat med massor av tillbehör. Vi har varit jätte nöjda med den verkligen men känner ändå ett sug att prova någon annan vagn nästa gång. Ska bli kul att åka runt och kolla. Fast kanske ska bli gravid först åtminstone. ;)


Godnatt!

En gammal sjukbild på Björn och Melker ❤️







 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0